Merry Christmas to you!

I did it! Jag sjöng i domkyrkan framför typ 1500 pers! Jag har typ aldrig sjungit framför folk förut, så yes i was a bit nervous. Men mest för min röst eftersom min förkylning fortfarande inte gått över!! Men det gick rätt bra ändå :) Framförallt så var det så JÄVLA KUL, i wanna do it again!! Really, it's what i Love to do!

Efter julavslutningen så åkte jag typ direkt hem, för att mamma skulle tillbaka till jobbet (ja, hon envisades med att komma och kolla. Hon, Andrea, mormor, Malin och våran barndomskompis Paulina.. haha pinsamt) så då kunde jag få skjuts. Så jag hann typ inte önska någon God Jul osv.. Lite tråkigt. Men jag har fått massa söta sms nu efter av mina älskade kompisar som sa att jag var duktig :) Då blev jag gllaaad :D

Nu ska jag ner på stan och träffa Andrea och köpa julklappar!! Har inte köpt en enda än så det måste göras!! Tänkte göra det i helgen men jag har ju vart sjuk, och inte velat göra det värre. Så då sket jag i det! Men nu måste det göras!!


Haha där är jag, när vi övade. Blev inte så bra kort men men :)
Åh det var kul! Jag vill göra det igen!!
Jag hade panik på morgonen och visste inte vad jag skulle ha på mig, så jag körde på nått helt vanligt till slut!

Nu måste jag springa till bussen :)
Puss!


Kommentarer
Postat av: Jhonny

you were awesome igen! Sen när har du en sån grym röst? :D Du borde fan fixa egna låtar eller nått :P

2009-12-21 @ 17:57:20
Postat av: Paula

TACK :D Igen ;).. Haha i don't know, har vell alltid haft samma röst :P Bara typ aldrig vågat sjunga framför folk eller nått..Hahah no i'm not that good :P

2009-12-21 @ 18:04:48
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: jhonny

Seriöst, jag skulle kunna betala för att lyssna på dina låtar. Och jag kan tänka mej att du kan fixa grymma texter :P Du måste ha mer självförtroende paula!

2009-12-21 @ 20:39:39
Postat av: Paula

Hahah vad snäll du är :D

2009-12-21 @ 21:47:41
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: johnny

snäll och snäll, jag är bara ärlig :)

2009-12-22 @ 00:16:07
Postat av: Anonym

var det ingen som filmade? hade varit kul å fått se/höra

2009-12-23 @ 11:11:44
Postat av: Paula

Jo det var det! Jag kan försöka få upp det, men är inte så bra på att ladda upp på youtube..

2009-12-23 @ 14:18:30
Postat av: Malin

säger du att jag är en dålig fotograf paula ? nej nu är jag besviken... :(

2009-12-23 @ 19:13:20
Postat av: Paula

Nej absolut inte ;) jag säger at kameran är dålig ;)

2009-12-25 @ 14:26:27
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0