NO!

Jag tror jag håller på att bli sjuk! Det är fan ett mirakel att jag inte har varit sjuk på hela hösten (med mitt dåliga immunförsvar!) Men det FÅR inte komma nu! Jag kan vara sjuk på jullovet whatever, men INTE NU! Har haft ont i halsen hela dagen, så därför skippade jag lucian imorse. :( Om man sjunger när man har ont i halsen så förstör man sina stämband förstår ni! :P Och att hosta mycket och harkla sig för mycket kan också göra skada. Haha så det ska jag inte göra! Ska försöka vara så tyst som möjligt, och dricka ASMYCKET te och äta massa C-vitamin osv. Så att min hals mår bra snabbt igen! Jag har inte tid för detta just nu! Seriöst, jääävligt dålig timing. I'll tell you about it later!

Här är en bild från igår. I know, våra costumes är skitfula men vi skulle vara Aliens/Rymdiga så that's why! ;P


Jag längst ut till höger. Detta var under steppingen. För er som inte vet vad det är så kan jag berätta kort att man är en grupp som ofta gör saker i kanon, och ofta står på led eller liknande. :) Det är rätt coolt faktiskt!
Här är ett exempel. Koreografin är gjort av Anette och en till:

Pretty cool :)

Nu ska jag gå och dricka te ! Haha.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Grymt ;)

2009-12-15 @ 20:13:37
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0