Otur!

WHYYYYYYY!? Jag förstår inte hur man kan ha sån jävla otur som jag!! Jag har inte varit sjuk på HELA terminen. (Vilket är ett mirakel för att vara mig!). Och NU kommer det!! NU av alla gånger!!!!!!!!!

Igår var jag hos min sångpedagog efter skolan. Det gick bra, förutom att min hals gjorde jävligt ont! Men det ville jag inte säga till henne för då skulle hon ha skällt på mig för att jag kom dit när jag var sjuk.. Men vafaan. Så en halvtimmes sånglektion resulterade i ännu ondare i halsen. Och det blir bara värre och värre!! Ända sedan igår så har jag druckit te heela tiden. Men it won't go away! Vad ska jag göööraa?!?!? Panik!

Så både idag och imorgon så ska jag ta det så lungt som humanly possible. Jag ska leva på te, soppa och halstabletter och inte prata! För att tappa rösten just nu vore en mardröm, och det känns som att det är dit jag är påväg! Jag har fan aldrig haft så otur! USH!!!!


Sen att det var typ -18° igår hjälpte ju inte direkt heller!

Nu ska jag dricka min typ femtioelfte kopp te för idag!
Have a nice weekend!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jättefin!

2009-12-19 @ 16:35:22
Postat av: Paula

Thanx sis!

2009-12-19 @ 23:20:25
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0