Shoes for Xmas!

.. Gå och lägga sig tidigt var det ja.. Så blev det också, men jag somnade inte föränn 1! Varför? Jo för pratglada Michelle höll mig vaken i 3 timmar i telefon! Haha lyckat! Jag hela tiden "Michelle, jag måste sova nu!" Hon "I know, jag med! Aja.. bla bla blabla".. "Men nu mååste jag sova Michelle!" .. men sova fick jag inte. Haha. Vi pratade om våran Dubai resa bland annat! Looking FORWARD to it!

Aja, eftersom jag inte somnade när jag hade planerat att jag skulle, så vart jag väldigt trött idag!! Men både mina lektioner (Historia C och Svenska B) bestod av att lyssna på redovisningar, så jag behövde ju bara sitta där och lyssna. Inte så jobbigt, även fast man är trött..

Jag har kommit på att det är fan bara en vecka kvar tills jag måste vara KLAR med my christmas shopping!! Och jag har inte ens börjat!! :O .. Braa däär! Men men, just nu känns det inte som att jag har "tid med sånt".. Det får vell bli i helgen eller nått!! Sen får jag ju önska mig saker också! :) Det är ju alltid kul!


SHOES är någonting jag EJ tackar nej till i jul. Eller, we all know by now att skor tackar jag aldrig nej till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0