Singing..

.. Yup that's what i'm doing tomorrow(för er som inte redan hade listat ut det) Det är det jag inte har berättat för er. Ville inte att alla skulle gå runt och ha massa förväntningar.. It was better this way. Men nu är det imorgon, och jag är FORTFARANDE inte frisk! I have a runny nose, a sore throat och jag nyser hela tiden. Men jag har bestämt mig för att köra ändå imorgon. 2 alvedon och massa te på morgonen så går det nog. Visst, klart det skulle låta bättre om jag inte var sjuk, men what to do. Som sagt, jag förstår inte hur man kan ha så otur!

Det är i domkyrkan imorgon, på min skolas julavslutning. Hela skolan kommer vara där, vilket är typ över 1500 pers. Jag var riktigt nervös, men i'm not really anymore.. Jag har vant mig vid tanken. Plus att nu är jag mer orolig över om min röst kommer att "funka" imorgon! För att sjunga solo med en ofungerande röst är ju inte riktigt en bra ide. Så nu får ni HÅLLA TUMMARNA FÖR MIG!!



Nu måste jag sova! Och när jag vaknar imorgon SKA jag må bättre! Jag SKA!
Wish me luck :)
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Good luck! :)

Vi sitter längst fram och filmar ;)

/Nishat och Michelle <3

2009-12-21 @ 00:18:00
URL: http://malaikas.blogg.se/
Postat av: Paula

Thaanks <3

2009-12-21 @ 13:08:57
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0