Summer

Här om dagen satt jag och tjejerna och snackade om partysemestrar. Och det fick mig att komma på: Fyfan vad jag saknar Aiya Napa! Skönaste partyresan ever. Tro mig, jag hade fördomar om Aiya Napa, och visst, det kanske inte var världens mest "classy" ställe, men FYFAN vad kul vi hade!

Utekvällarna, värmen, barbarafamiljen!, förfestandet och efterfestandet på hotellet, de nattliga poolrundorna, bakis dagar vid poolbaren, nissi beach, alla galna nätter, alla galna fyllor, alla galna fylletatueringar, ja till och med hets nojandet över att vi hade fått SWINEFLU saknar jag! Hahah ! Nej men seriously, det var första partyresan jag gjorde och efter denna kan jag lova att det blir måånga fler!


Det gjorde vi bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0