Year 2009

Mitt 2009 i bilder.
(Och typ historiens längsta inlägg?)

Januari


Vi hälsade 2009 välkommet! Slottsbacken den 1 Januari.


Andrea åkte till New York, och jag grät floder. (Inte riktigt.. men nästan ;D)


Jennifer var first up och fyllde 18. Detta var den 16 Januari.



Dagen efter, den 17 Januari, hade Sasha sin 18års fest, temat var "klänning och kavaj" eller nått sånt..

Jennyfer och Emil hade sin 18års fest. Haha taggade? Det var runt den 25e (?) Januari.

Februari



Sen kom februari. Det var kallt ute och jag upptäckte chai te!♥


Som sagt, det var kallt ute.. Här passade jag Theo en dag och jag följde med han och kollade (och fotade) när han åkte skridskor. 17 Februari.


Sen var det min tur att fylla 18! Här är min älskade chokladtårta som jag bakade till mig själv! 23 Februari!

Det firade jag och mina kära vänner med en mysig middag!

Mars


Sen fyllde Julia 17, och hon och jag hade ett gemensamt "35-årskalas" 17+18=35. Haha. En vild fest hemma hos Julia helt enkelt, som slutade med allt från krossade rutor och slagsmål, till pannkakor och vaxande av ben mitt i natten!


17 Mars. Crew 018 på Smålands nation!

April


Sen det April, och solen tittade äntligen fram! Johanna och Madde sitter och solar utomhus på en bänk utanför skolan, 3 April.




Sen var det påsklov och dags för den årliga Alperna resan. Val D'isère med the men of the family. Vi åkte 4e April och kom hem den 11 April.


Valborgsfrukost hemma hos mig sista April! Det var det bästa på hela dagen, Måste göras om!!!

Maj



Uppsala Dansfestival 9 Maj och vi uppträdde. Dansade Hype och allt gick bra! A fun day :)


17 Maj var det DC-vårföreställning på UKK. Vi dansade 2 nummer, en av Adena och en av Anette. Bilden är från Adenas nummer på dagsshowen. Vi skulle vara nån form av spioner..



19 Maj kom Andrea hem från NY och dagen därpå blev det homecoming party/middag och utgång !


Flera utgångar med sis :)  22 Maj. (snygg pose? ;P)


Madde fyllde 18 den 26 Maj! Det firades med middag på hennes fina terass på Ollonstigen xD


30 Maj konfirmerade Malin sig! Cutie :)

Juni


Det var sommar, och jag blev beroende av Twilight-serien!


5e Juni. Studenten för alla 90:or! Jag, Andrea, hennes New York kompisar som var och hälsade på och några glada studenter var ute och festade! Haha här står jag och dansar med en av Andreas NY kompisar på Orange!


Det blev sommarlov och mitt "älskade" jobb som jordgubbsförsäljare började ! Jag, Julia, Mathilda, Madde, Andrea och Sofia jobbade för samma gubbe. Utanför IKEA i uppsala, I Upplands Väsby, Rastplatserna mellan Uppsala och Stockholm med Mc Donalds och 7eleven: "Stora Wäsby", Norr Mälarstrand i Stockholm. Ja jag stod på lite olika ställen. Började jobba vid 10 och kom hem runt 22 varje kväll. Efter några veckor var jag så JÄVLA sliten och TRÖTT på det där jobbet. Men jag fortsatte att kämpa..


Jag fick ledigt nån dag runt midsommar och firade midsommar i Öregrund med Madeleine. Sen så fort jag fick en ledig dag så passade jag på att slappa och njuta i solen. Åka båt bed systrarna Sjöberg tex. (Jag längst fram)

Juli





Mitt slitande was worth it för den 6e Juni åkte jag Jennyfer och Tove till Aiya Napa!! Vi festade,vi träffade massa nya roliga människor, vi solade, vi badade och hade det allmänt Bäst i en vecka! Sen hann jag med att få svininfluensan också, men det kände jag av först på vägen hem så det gjorde inte så mycket! :)
(Skulle kunna lägga upp hur mycket bilder som helst därifrån, men nu handlar det här inlägget om hela 2009 inte bara Aiya Napa ;P)


Haha. Sen låg jag som sagt sjuk i Svininfluensan veckan efter. Men det var det värt :)


30 Juli. "Aiya Napa Mini Reunion". Två av killarna vi träffade i Aiya Napa kom och hälsade på. Vi partade hos Tove :) (Har inga bilder från den kvällen men här är dagen efter) CG och Madde!



6-7-8e Augusti: Reggaefestivalen!


14 Augusti slingade jag mitt hår och blev väldigt missnöjd! Jag stannade inne i flera dagar och surade över att mitt hår var "grått"!


Gröna Lund med La Familia 16 Augusti!


Kräftskiva hos Nishat den 21 Augusti!


Började 3an den 24 Augusti, och den 30 Augusti anordnade DC Michael Jackson Tribute på stan. (Filmen blev dock ganska misslyckad enligt mig, hade vart coolare längre ifrån) Jag längst till vänster i början. Kunde dock inte vara med på andra dansen som min grupp gjorde.

September


Vardagen började igen. Jag började träna på Nautilus (som en galning!), jag började Övningsköra lite, men däremellan så fanns det plats för ännu en kräftskiva ;). Kräftskiva hos Anna 4e September!


Kulturnatten den 12 September! Uppträde med Street School på dagen, och var ute på framfickan på kvällen :)


Ännu mer party! Här var det dags för höstparty på Bj den 23 September! Började hos Katja med dessa glada tjejer och sedan vidare till Bj!

Oktober/November

Som sagt, jag tränade som en galning och pluggande även en massa. Sen fick jag min belöning den 22 Oktober: DUBAI! 12 dagar!

Yup, nån vecka away from reality behövdes! Åkte dit under höstlovet, 22 Oktober som sagt, och kom hem den 2 November! Sen var det tillbaka till vardagen..


19års-middag hos Sevgi den 6e november!


Michelle 18 år 12 November! Vilket var en torsdag.. Det blev utgång på torsdagen på stockholms nation, och birthday middag på fredagen!

December


Dansjobb i Tierp den 2 December. Vårt första betalda dansjobb!! (Där vi fick pengarna iaf! :D)


Julbak/tjejkväll hos Paulina den 6 december!



13 December. DC-föreställning på Uppsala Konsert och Kongress!


Skolavslutning den 21 December! Jag gjorde typ det läskigaste (och Roligaste!!!!!) jag gjort. Sjöng inför hela min skola i domkyrkan. Ca 1400 elever! (Bild snodd från serri. If you have more hun, så får du gärna skicka dom till mig :D!)


Julafton! (Sexig bild, i know xD)

And that's about it! Iaf det jag har bilder av. Mitt 2009 har vart ett riktigt bra år! Har gjort mycket nya grejer, och bara haft allmänt kul! Hope 2010 knäcker det dock! Mycket kommer hända! Jag fyller 19 år! Jag och Michelle åker till Dubai! Jag tar STUDENTEN!!!!!!!!! Jag får förhoppningsvis ett jobb så att jag finally kan leva ut min dröm och ha råd att flytta ifrån Sverige for a while!! Ja, mycket förväntningar, så komigen nu 2010! Show us what ya got!!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Åh vilket mysigt år du haft! Och man blir peppad för framtiden också! :) 2010 is gonna kick ass.

2009-12-31 @ 10:59:09
Postat av: madoooo

skön bildmix där =)

2010-01-07 @ 08:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0