Dans

adena1.jpg

Hello! Jag har precis vart och dansat. Hip Hop :) Det är så kul, i love it !! Idag vare dans med Adena, och hon är verkligen typ en av de bästa danslärarna jag haft! Hon lär en verkligen grunderna och man känner hur man utvecklas för varje gång! :D Hon är grym! Och skit duktig på att dansa!! (ja, det är hon på bilden) Jag ser så mycket fram emot den här terminen, och jag är såå glad att jag valde att fortsätta med street school (Crew 018) :)

Annars har jag inte så mycket mer att skriva om.. Min alla hjärtans dag blev väldigt mysig iaf, även fast man inte kan låta bli att deppa liite.. Jag, Michelle och Hayat (Wafa kunde inte) åt på en italiensk resturang. Il Forno hette den. Maten var hur god som helst! Jag åt en pasta med kyckling, soltorkade tomater, färsk spenat och parmesan i, och nån god sås. Yummy! Sen efter vi hade ätit klart så gick vi och köpte Dulce de Leche glass från Carte D'or och dumle och så åkte vi hem och kollade på the notebook. Myspys! :D

Aja nu ska jag gå och äta något !
Puss !



Tänk er den där glassen med hackad dumle på! GOOOTTT!  Äre alla hjärtans dag så äre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0