Alperna <3

Hello! Jag har precis varit ute på en långpromenad i snön med mami! Ganska duktigt, med tanke på skitvädret asså.. Jag som hade planerat att stanna inne och dricka té hela dagen ;)

Jag har mailat med min pappa lite, och han berättade att han har bokat årets Alperna-resa! Yay ! Det blir Saalbach i Österrike. Jag föredrar frankrike, men wth, jag är ju självklart tacksam att jag får åka till Alperna över huvud taget!! Men jag gillar inte riktigt alla arga tyskar i backarna.. Om det är arga griniga skidåkare i backen så föredrar jag ju hellre arga fransmän än arga tyskar! Haha.. Nej men jag hatar verkligen tyska! Det är ett så sjukt fult språk! Ursäkta mig, men it's true!! Och sen så är maten oftast bättre i Frankrike också.. Suprise :) Men aja , som sagt, jag är glad att jag får åka överhuvudtaget, och vi kommer ha sjukt kul! Men det är synd att inte syster följer med!! :( Men she's over in New York havin' fun , så hon missar nog inget!! Förutom quality time med miiig ;D


Förrförra året i Val D'isère in France! Finaste byn, underbart väder och Grymma backar !! Fast St Anton (i Österrike) förra året var också skit kul!! Förutom att min lillebror bröt benet första dagen, så en av oss var tvungna att vara hemma med den lilla skitungen varje dag. Men men, hoppas han har lärt sig att åka lite bättre till i år då!

Här är lite bilder från St Anton förra året (Om ni inte ser det, det är jag med blå jacka och bruna byxor)


Kolla bergen !! Det känns typ som att man hoppar in i ett vykort när man står där! :) So beautiful!!

Nu ska jag gå och äta, jag är vrrålhungrig.. har bara ätit frukost idag!
Puss!

Kommentarer
Postat av: astrid

åhh tack så mycket! :) headern har jag gjort i photoshop :)

2009-02-23 @ 13:32:54
URL: http://noelles.devote.se
Postat av: Paula

okej , den var jättefin iaf!

2009-02-23 @ 20:15:07
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0