Sunday evening


Hello. Jag åt precis middag. Det fick bli min goda couscous sallad idag igen. Fast kycklingen var slut så den skippade jag. Doesn't it look good ?? :)

Idag har jag som sagt klippt mig, och gjort nya blonda slingor (utväxten).. Det blev både blondare än vad jag hade planerat och kortare än vad jag hade planerat men men.. Det blev som det blev.. Jag är alltid missnöjd i början, men sen efter sisådär 2 veckor så brukar jag ha vant mig och gilla det. So we'll se. Mitt hår är så satans platt bara, det är den stora nackdelen !!
Sen så solade jag även idag, eftersom solariet ligger bredvid mammas salong så tänkte jag att jag kunde passa på när jag ändå var där. Jag solade i 15 minuter, fast efter 10 minuter så la jag en tröja på ansiktet så att jag inte skulle bränna mig. Alltid när jag solar solarium tycker jag att jag blir så jävla röd i facet.. men jag lyckades undevika det den här gången :)

Nu ska jag plugga lite samjuridik och sen så ska jag duscha och försöka somna tidigt idag! Jag är alltid så jävla trött på måndagar för att jag aldrig kan somna på söndagskvällarna.. Så jag ska lägga mig tidigt idag och hoppas på att jag somnar snabbt ! Jag har fått svårare att somna på kvällarna nu för tiden. Förut så somnade jag typ så fort jag lade mig i sängen.. Men nu på senaste tiden så har jag fått allt svårare att somna.. Undra vad det kan bero på? Aja..

Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0