grrrreat :/

Mitt illamående har bara blivit värre, och så har jag ont i magen! :( Ush jag vill inte bli sjuk!! Nu har jag ju hållt mig friskt nästan hela vintern!! Jag tror aldrig jag har haft såhär bra närvaro i skolan på vinterhalvåret! Har knappt varit sjuk nått! :D Och jag blir ALLTID sjuk! Jag har väldigt dåligt immunförsvar! Förra vintern så hade jag influensan i typ en månad, och så smittade jag ner hela min familj. Sen när dom var sjuka och jag hade blivit frisk så blev jag typ sjuk Igen för att dom smittade mig! Jag trodde inte sånt gick ! Men aa, hur som helst så var jag sjuk hela tiden förra året! Och det tänker jag Inte vara i år !! Men hur som helst så tror jag att jag har åkt på nån bacill nu.. Min brosha är någon form av kräk-sjuka och jag har haft ont i magen typ hela dagen och sen när jag kom hem och åt nått så började jag må illa som fan! Jag får hoppas på att det går över tills imorrn.. Annars får jag vell sjukanmäla mig och sitta hemma och skriva min uppsats. Either way sucks.. Men jag tror nog jag stannar hemma... Men vi får se hur jag mår imorrn!

:( See Ya
/Paula ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0