Blåsigt värre

Hej hej! Idag blåser det verkligen storm! Jag höll nästan på att blåsa bort idag när jag gick från skolan!! Och det blåste väldigt mycket inatt också! Jag låg i huundra år och försökte sova, men det gick inte.. Sen somnade jag vell till slut, och så vaknade jag upp "mitt i natten" (trodde jag) av en dröm, och så kollade jag på klockan (trodde att det var typ 3 eller nått) , men så var klockan 6.05! Jag brukar ställa klockan på 6! Skumt! Den hade typ inte ringt och så vaknade jag ändå bara fem minuter senare! Snacka om tur !! Men jag är väldigt irreterad över att det blåser och är äckelplusgrader. När det är såhär mörkt om dagarna kan det lika gärna vara snö på marken så att det är liite ljust iaf! Vart tog alla fina snökristaller vägen? :(

Idag hade vi våran första riktiga Biologi breddning/kriminalteknik lektion. Det var helt okej.. Lektionen var lite för lång, men annars så fick vi hålla på och kolla på fingeravtryck och sånt.. lite coolt :) Annars har det varit en ganska händelselös dag. Efter skolan så gick jag till stan och hamnade på subway med Michelle, Nishat, Julia och Jennyfer. Michelle bjöd mig på mat :D Hon är snäll hon :) .. Och nu ska hon och jag försöka plugga matte lite och sen ska hon sova här! Yay! :) Hon kmr nog snart, så nu ska jag stänga av datorn!




Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0