Everyone Loves music



I love it ! Jag fick Spotify för kanske 2-3 veckor sen och det är verkligen bäst! Jag kan lyssna på mer eller mindre vilken musik jag vill utan att ladda ned någonting olagligt! Jag har endast upptäckt några få låtar som inte finns på spotify, men det mesta finns! Det är ett as bra sätt att upptäcka ny musik och även upptäcka artister som liknar artister som du gillar! Jag är så himla glad att jag fick en invite! :) That's right, antingen så måste man bli inbjuden, eller så måste man betala. Men jag blev inbjuden så för mig blev det helt gratis! :) It rocks helt enkelt !!


Min Spotify just nu.
Fast på "Home" ;alltså bilderna är inte musiken jag lyssnar på just nu, utan reklam för annan musik. (Men om jag vill lyssna på det så är det bara att klicka ! :D)


Kommentarer
Postat av: Johnny

Kan du bjuda in folk?

2009-01-19 @ 17:44:19
Postat av: Paula

Nope , sorry :(

2009-01-19 @ 17:51:24
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: johnny

haha nej de är lugnt :) ja tänkte bara att de verka konstigt ifall folk som inte betalde kunde bjuda in :P



Jag har ändå bättre grejer än det där ;D

2009-01-19 @ 19:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0