Impuls shopping

Jag tycker det är så komiskt när man går på stan och kollar runt i affärer och köper massa grejer utan att tänka. Ibland kan det bli jätte lyckat och ibland inte så lyckat. Har ni nånsin känt den känslan att ni kommer hem från stan och sen så kommer ni på att ni har massa påsar med er.. "Hmm vad har jag köpt?" Bara för att ni bestämde er så snabbt i affären. Impuls köp helt enkelt. Exakt det hände mig igår. Jag var på stan en jättekort stund, skulle bara springa några ärenden och hade inga planer på att köpa något annat. Och sen när jag kom hem så kom jag på: Just det jag har ju shoppat.. Hur blev det så? :P Hehe. Men mina impuls-köp igår blev väldigt lyckade so i'm happy!!

Jag köpte en peach färgad t-shirt från gina tricot. Snacka om impulsköp. Min buss gick om 5 minuter. Jag såg den. Jag sprang in. Jag köpte den utan att prova den. Sen sprang jag till bussen. Sen köpte jag även ett par jeans-leggings eller jeans-tights eller vad dom heter. Jag har velat ha sånna ett bra tag, just för att dom verkar så jävla sköna och så ser dom ändå ut som jeans. Men jag har inte hittat ett par fina föränn nu. Jag köpte ett par mörkblåa med fickor i bak och dragkedjor längst ned! Super nice :). Sen så köpte jag även lite smycken. Ett par lila örhängen och ett guldigt halsband. Jag orkar inte fota det och lägga in bilder just nu. Men jag hittade iaf en bild på gina tricots hemsida.



Yes, så ser t-shirten ut. Resten får ni vell se.. någon annan gång..om jag orkar.

Puss..♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ifrån köpte du tightsen? :)

2009-01-25 @ 17:24:54
Postat av: Andrea

Du bloggar ju inte heller så ofta :P

2009-01-26 @ 01:37:46
Postat av: Paula

Anonym: Från Vero Moda :)

Andrea: Kanske för att jag inte har någon dator för tillfället :P

2009-01-26 @ 19:10:28
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0