J's 18års middag


18 åringen själv.


Girls! Fr. vänster: Michelle, Sonja (eller sonya..?), Nishat, Jennyfer, Tove, Madde och Jag.


Igen, alla tjejer. (Förutom Sofia och Julia som kom senare)


Madde, Sofia (som har typ världens mest perfekta smile) och Julia! :)


Tårtan! Som "nån" hade varit lite busig och ritat en smiley på. ;D

Det var en mysig middag. Vi åt Tacos, och tårta och kollade även lite på Let's Dance för att se när blondinbella dansade! :) Och Nästa vecka har Jennyfer hennes 18års fest! Det ska också bli kul!

Igår var jag på en annan kompis 18årsfest. Jag hade ingen kamera med mig men jag tog några få med mobilen och även några bilder på mig och madde innan vi åkte! :)
Så ni kan få se några sen!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Söta!

2009-01-19 @ 06:03:51
Postat av: Paula Simons

Du är söt! Kan du börja blogga snart eller? Jag går in på din blogg varje dag!!

2009-01-19 @ 09:09:06
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0