Michelle Jeng

Idag så hade jag Matte prov. Det gick åt helvette! Men men. Jag satt och pluggade hela måndagen med Michelle. Halva tisdagen. Hela onsdagen. Och idag på morgonen och på Lunchen så satt jag i biblioteket med Michelle och hon hjälpte mig igen! Vad skulle jag göra utan henne?? She's there whenever i need her ! Thats what best friends are for ! Vi har nu känt varandra i 3 år typ, och vi blev bra kompisar rätt snabbt! Det sa klick lixom ;). Jag kommer ihåg sommaren när vi var med varandra vaaaarjeee dag och så träffade vi inte varandra typ på 2 dagar och det var typ som att vi inte hade sett varandra på en månad! Typ: I miss yoou vart har du varit!? Haha. Jag träffade typ hennes mamma mer än vad jag träffade min egen mamma. Min andra mamma som sagt :P. Haha.. Om vi inte hade gått på samma skola och vi inte hade träffat varandra varje dag vet jag inte vaad jag skulle ha gjort ! Och Michelle, Jag har en lösning på vad du skulle göra om jag flyttade någonstans: FLYTTA MED SÅKLART! :D


Denna bild har jag ritat och den föreställer (eller iaf ska föreställa) Michelle! (Jag hade lite dåligt med färgpennor så färgerna blev inte så fina)
I ♥ You bästis !

Kommentarer
Postat av: Michelle

Naw, du är så gullig paula!!

I miss you fast du va här nyss haha.. skoja vi ses ju imorn =D! <3<3

2009-01-20 @ 22:20:40
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Paula

Hahah :) Du är gulligare ! i miss you too xD haha !

2009-01-21 @ 20:03:28
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0