Sisters

I cried for the first time since i was like 11 or something today! Utan att typ klämma ut tårarna iaf. Med andra ord; jag grät på riktigt! Det slog mig när jag skulle säga Hejdå till Andrea hur mycket jag kommer att sakna henne! Hur ska jag klara mig?? Under hela mitt liv så har vi aldrig riktigt varit ifrån varandra längre än några veckor här och där. 3 ÅR!? Vad ska jag ta mig till??? Ifs så får jag träffa henne i Maj igen för då kommer hon hit på semester, och jag kan skype:a med henne mer eller mindre när jag vill, och msn:a och facebook:a.. Men STILL!
Det roliga va att jag 10 minuter innan jag grät satt och pratade om det med mamma och Andrea:
"Asså jag KAN inte gråta.. Kanske EN tår om jag kollar på en sorglig film men alldrig på riktigt! Aldrig så det kommer av sig själv"
Mamma: "Det är bara för att du aldrig har varit tillräckligt olycklig, det är ju jätte bra!"
Jag: "Joo, det är klart att jag har varit olycklig men det kommer aldrig ut genom tårar"
Andrea: "Det är bara för att du grät ut alla tårar när du var liten. Eller iaf fake-grät så att jag skulle få all skäll. Anyways, i like you cold and made of stone.. like me.." - hah hon gråter typ om hon kollar på grey's anatomy. Made of stone my ass!
Så satt jag och försökte klämma ut tårar innan jag skulle säga Hejdå till henne, men det gick inte som vanligt. Men sen när jag kramade henne , och det var Hejdå på riktigt så typ sprutade tårarna, och både Mamma och Andrea började skratta åt mig.

I'll miss you so much sis!


I tunisien för några år sen.


Flummiga på promenad i Dubai påsklovet 2006 (har för mig att vi skulle vara "bimbosar" på kortet eller nått)


I Dubai påsklovet 2005


Påsklov 2006 i Dubai (Yes jag var brunett på den tiden)



Riktigt gammal bild. Vad kan det vara .. Någonstans mellan 1998-1999 tror jag iaf. Det var när vi bodde i Dubai. Flyttade dit 98 och flyttade hem 2002. Hon försökte tafsa på mina stora bröst redan då :P hahah 


Jag och Andrea höstlovet 2004



Anyway, the good news is att jag får säga Hejdå en gång till innan hon åker, för jag kom på att eftersom jag börjar 13.40 imorgon så kan jag ju följa med till flygplatsen!!

Nu ska jag sova !
Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Naw! Fett mysiga gamla bilder <3 Love the boob-grabbing och tuggummibilden! Snygga luggar också. I'm gonna miss you!!

2009-01-15 @ 23:22:39
Postat av: Paula

I know ! As mysiga! :) I miss yoou , maila mig när du har kommit fram! <3

2009-01-16 @ 23:20:48
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0