3 days left

Duuudes ! På måndag ÅKER jag! Det har typ slagit mig nu! Jag började kolla i min garderob lite, på vad jag ska ha med mig och sånt.. And I realized, SNART SMÄLLER DET! WOHO! Jag jobbade min sista dag idag! Jag skulle ha jobbat imorgon med, men jag känner att min kropp inte orkar mer just nu. Min kropp säger ifrån, och jag måste ju vara frisk och kry och utvilad till Aiya Napa!

Idag stod jag i stekande värme, med dunkande huvudvärk och ingen energi alls och ont i halsen. Och det blev inte värre av att dom höll på att bygga om nån väg 1 meter bakom mig, och lastade stenar med en grävskopa, som dom plockade upp på ena sidan grävskopan och hällde av på andra sidan. Det lät som in i helvette och alla som gick förbi typ varnade mig för att jag stod så nära, och tyckte att jag behövde öronproppar. Och jag höll med! För jag fick dubbelt så ont i huvudet av det där jävla bullret, typ tinitus också. Fyfan. Så jag stod och höll för öronen typ hela tiden för att inte göra permanent damage till mina stackars öron. Men dom slutade efter typ halva dagen, och började hälla sand istället, så då vart dte ju bättre :)  Men min dag var trevlig , för jag hade två andra killar som var försäljare utanför preem också som höll mig sällskap. Tiden gick Mycket snabbare när man hade nån att prata med! Dom sålde nån rabatt på bensin eller nått och attackerade alla bilar som kom och tankade haha .. Det var så kul att se när dom fick nobben hela tiden, jag satt och skrattade som fan :P Men det var iaf trevligt! :) Men som sagt, SÅ JÄVLA SKÖNT att det här var min sista dag! Min älskade Madde tar över för mig imorgon! <3 Thanks babe!

Imorgon ska jag nog träffa mina kusiner igen som kommer till uppsala.. Sen ska jag nog träffa Madde på kvällen! :) I miss her, vi jobbar om varandra hela tiden, så vi hinner aldrig ses typ! Sen så måste jag på stan också och inhandla lite saker inför resan.. Men vi får se om jag hinner det, kanske tar det på lördag istället!


Jag vet att jag tjatar, men i'm gonna say it again: JAG ÅÅÅKER SNAAART! (Märks det att jag är taggad eller? haha) Fyfaaan vad jag ska bli brun! I promise you! :)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0