Aiya Napa 2009

Hello! Nu ligger det bilder uppe på facebook. Fast bara några från min kamera, från toves kommer.. När hon hittar sin kamera sladd ;P..
Kan lägga upp några av dom här med! :)


Jennyfer och Tove på arlanda, ready to go!


Första skålen, på vår balkong.


Jag, Jennyfer och CG i poolen.


Tove in the sun


Toves högtalare räddade resan !


Jennyfer, Daniel och Tove på Nissi Beach


Tove och Jennyfer på Nissi


Jag och Jennyfer flummar på balkongen


Tove på balkongen


Barbara hotel.


Flyget hem..
:(

Jag saknar värmen och allt redan! Och min bränna som är påväg bort för att jag måste ligga inne hela tiden!! :'(
Mer bilder kommer! ..
Nu ska jag spendera kvällen med att äta mig ännu mer mätt på naturgodis och kolla på 90210 eller en Film!
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0