Day off

Hello! Min lediga dag har spenderats precis så som jag ville spendera den. Jag har vilat ut! Jag har legat och försökt bli friskare och läst eclipse (3e twilight boken) och även solat lite :) Imorgon är min näst sista dag på jobbet innan jag åker, och det ska bli så SJUKT skönt efter jobbet på fredag! Då är det bara att börja packa och fixa lite grejer, sen bär det av på måndag! :D Jag Längtar!

När jag är i Aiya Napa så kommer Rasmus och Theo (2 av mina lillebroshor) åka till Dubai och hälsa på pappa! Som sagt, det är så sjukt varmt där nu, så jag är nästan glad att jag inte ska med. Jag står knappt ut med värmen här! Idag har jag typ gått runt i bikini hela dagen. Men självklart så skulle jag inte tacka nej till en resa till min pappa och min adorable baby brother Adam! Som inte är så baby längre faktiskt! Kolla vad stor han har blivit!


Cutiepie! Jag saknar dom! I höst eller i vinter ska det definitivt bli en trip till Dubai! Det Måste det bli!

Nu ska jag försöka fixa min internetbank som jag inte fattar ett piss av! Wish me luck!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0