Inspiration !

Jag vet inte om det är nått ni har märkt. Men jag älskar att bli inspirerad av coola bilder, coola människor, coola kläder. Jag har ju även en Kategori här på bloggen som ni kan klicka er in på, och hitta de flesta "inspiration-bilderna" som jag har lagt upp. Jag älskar sånna slags bilder! Man blir inspirerad på så många sätt. Bilder som fångar ens öga. Jag hoppas att ni uppskattar dessa bilder också, för det är sånna inlägg jag gillar att publicera mest. Jag skulle kunna ha endast en bild/inspirations blogg, för det är sånt jag tycker är roligast!
Men jag undrar: tycker ni det? Om inte, vad är det ni gillar att läsa om?




Hur som helst, så finns kategorin till höger, vid namn Inspiration.
Beautiful pictures, beautiful clothes, beautiful people.. Let youself be inspired!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Älskar Daria, så jävla snygg!!

I like the mix av inlägg. Gillar matbilderna också ;). Hej-idag-var-jag-på-stan-sen-åt-jag-ett-äpple-nu-ska-jag-plugga inläggen är tråkigast.

2009-07-22 @ 21:39:54
Postat av: Elina

Fin blogg du har!

Har du bloglovin? Ska vi lägga till varandra kanske? =)



XoXo

2009-07-22 @ 22:07:20
URL: http://klassensfru.blogg.se/
Postat av: Paula

Andrea: I know, she's awesome!

Haha okej , good to know :)

Elina: Tack :)

2009-07-24 @ 14:33:07
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0