Save the last dance

Jag var astaggad på att gå på nya Harry Potter idag, men det blir nån annan kväll istället. Dom andra skulle till Framfickan, men jag orkade inte. Plus att min ekonomi inte är på topp nu efter resan.. Men men :)
Så det blir nog filmkväll istället, med Save the last dance och en av mina och Andreas ASGODA muffins! Jag önskar att jag inte var för lat för att ta kort på dom och lägga upp.. Men det är jag, i'm sorry..


Jag älskar dansfilmer!! Definately my favorite kind of movies! Allt från You got served och Step up till Dirty Dancing och ballet filmer. På tal om det så såg jag två ballet filmer igår. Center Stage, och tvåan: Center Stage turn it up. Båda var as bra!! :D Så mitt dansfilmmaraton fortsätter ! :D

Nån som har några andra bra filmer att rekommendera? :)
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0