See ya !

Helloo! Nu har jag vart på banken, vart på stan och växlat pengar, köpt lite småsaker. Allt är packat and i'm good to go! :D Nu behöver jag bara vänta tills klockan blir halv 4 ungefär, så åker vi till flygplatsen! Det känns konstig att flyga på dagen.. känns som att jag alltid brukar flyga tidigt på morgonen, eller mitt i natten typ.. Men det är nice, för 23.30 inatt kommer vi att vara på plats! :D YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY ! (Jag var tvungen:P)



Kommer förmodligen inte blogga mer innan jag åker, så medan jag är och festar, solar och blir brun, badar, och chillar i Aiya Napa , så have a nice week !
Det kommer en Massa bilder sen från våran vecka! Det lovar jag! :)
Sakna mig inte för mycket nu ;P Hahahah

Kommentarer
Postat av: johnny

Bangar du på grill/krök party när du är tillbaka? :D

2009-07-06 @ 13:32:47
Postat av: Paula

nej :) why not. Om jag är ledig.. jag ska jobba när jag kommer hem också!

2009-07-06 @ 14:01:22
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0