Star wars

Haha! Har ni märkt ibland när man sitter och lyssnar på spotify, så kommer man på sig själv helt plötsligt med att sitta och lyssna på nått jätteskumt!? Det händer mig rätt ofta och ibland är det så jävla kul! Jag prövade nyss spotify label search, när man söker på ett skivbolag, och så kommer det en massa blandad musik just från det skivbolaget. Man skriver label:(och sen det skivbolaget man vill lyssna på). Hahah så nyss när jag satt och kollade runt lite på facebook, och satt och läste lite bloggar, så kommer jag på att jag sitter och nynnar med till Star Wars theme song xD



Yup, this one. Så jävla kul, jag satt och garvade åt mig själv aslänge, för det var helt omedvetet.. Så kom tankarna typ "Jag känner igen den här"... "Vad är det jag nynnar på egentligen"...(trycker upp spotify och börjar asgarva) .. "Hur kommer det sig att jag lyssnar på Star Wars sången?".. "Fan vad mobbad jag är för att jag sitter och skrattar för mig själv.."

Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0