Sunday



Last day of isolation today! :D WOHOO! Jag har mest sovit idag.. försöker sova mycket för då går tiden snabbare.. Idag kommer nog Andrea hem, så innan måste jag nog, städa, tvätta, diska.. och massa sånt där roligt.. Jag har inte ens packat upp min väska än! Men det var bara för att jag trodde att alla kläder hade svininfluensan xD hahah..

Imorrn kommer Michelle hem från Gotland också! Och innan var hon ju borta i en månad i L.A. och sen Hawaii, så det ska bli kul att träffa henne igen! :D I miss my friiends! Jag saknar allt och alla, jag orkar inte sitta ensam och inlåst längre!!! Så i veckan ska jag ha lite kul! Och sen måste jag ju börja jobba igen.. which will suck!! Men måste man så måste man!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0