there's a she wolf in the closet

Hello! Idag är det birthday in the house, så vi gick upp tidigt hela högen imorse för att gratta Stefan (min mammas man) och sjöng och sånt. Sen så däckade jag och Malin i min säng till typ 12.. Skönt som fan, för vi hade vart uppe sent och kollat på film! :) Hur som helst, så min dag kommer att spenderas hemma.. Måste städa och sånt, för senare kommer det lite folk hit så ska vi äta födelsedagsmiddag osv..


Vi satt nyss typ halva familjen i mitt rum och skrattade åt massa youtube videos. Här är en som Andrea visade mig, så jävla rolig!! : http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0 . Jag säger som Andrea, OM jag ska gifta mig i en kyrka (vilket jag troligtvis inte ska) så ska det Lätt vara såhär!! Så jävla sköna!! :D

Nu Måste jag städa! Mamma har bugged me hela morgonen about it. (Excuse the Swenglish :P) Städa gör jag iaf till She Wolf på högsta volym! :) Jag diggar den som fan! Har alltid älskat Shakira. Grym artist, grym på att dansa, grym live, ja .. grym på det mesta!! Och hennes nya stil på musik är som många säger inte så "typiskt henne" , men jag diggar det! Jag gillar när artister experiment med nya stilar och nya looks osv. T.ex. som Christina Aguilera har gjort miljarder gånger!
Aja som sagt, städa var det!



See ya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0