Tuesday

Hello! Idag var första dagen jag vågade mig ut! :) Jag och sis var på stan och sökte lite jobb och sånt, cause jag är väldigt trött på mitt andra jobb! Jag vill inte ens fortsätta! Så jag hoppas jag får nått! :D .. Sen så shoppade jag även lite! Ett par skor fick följa med hem! För mammas pengar :P haha.. Men she'll get them back, don't worry..




Det blev dessa :) Som jag tänkte köpa typ längesen men aldrig gjorde. Och nu fick jag dom för en hundring billigare!! Perfect!

Ikväll så kommer Michelle, Jennyfer och Hayat hit, och vi ska ha en liten myskväll på min altan med lite vin och musik! :) Mysigt! Jag har varit ensam och isolerad så länge nu så att det känns så kul att bara göra ingenting, och bara umgås!

Nu ska jag gå upp och laga mat åt syster min!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA jag var också o leta jobb idag :P shit varför sa du inget nere på stan förut?

2009-07-21 @ 23:06:00
Postat av: Paula

Vem?

2009-07-22 @ 14:19:45
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: johnny

oj shit glömde skriva namn :O

2009-07-22 @ 14:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0