Urf 2009

Då var det dags igen. Uppsala Reggae Festival! Den är nästa vecka, 6-9 Augusti. Altså torsdag, fredag, lördag! Reggaefestivalen är en av de roligaste händelserna i Uppsala varje år! Och jag har aldrig ångrat att jag betalat en 3-dagarsbiljett istället för att jobba under festivalen och få den gratis. Men nu så har jag jäävligt tight med pengar, och jag vill verkligen gå alla 3 dagar, men det gåår inte! Då kommer jag typ vara helt broke resten av sommaren! Jag köpte en 1-dags biljett idag, men i really really want to go alla dagar.. Men i guess att det är den smällen jag får ta när jag har slösat mina pengar på att resa osv.. Och det var det ju lätt värt.. Men jag vill jätte gärna gå!



Jag skulle kunna få jobb , och hjälpa till att bygga upp det dagarna innan. Men bygga och lyfta massa tunga grejer osv känner jag att jag inte riktigt klarar av just nu. Ända sen jag hade svininfluensan så har jag verkligen tagit det lungt osv, för jag är helt svag i kroppen. Jag känner verkligen nu, efter 1 kvälls festande (!), att min kropp inte klarar av mer. Jag måste verkligen ta det lungt i några dagar om jag ska orka med festivalen, för även fast jag inte kommer vara där inne alla 3 dagar så kommer jag definitivt vara nere på stan bland alla sköna reggae människor. Det brukar typ vara lika mycket festivalmänniskor utanför som inne på festivalen, och musiken och artisterna hör man ju i hela Uppsala. Men tillbaka till min point: Jag måste verkligen ta det lungt och vila upp min kropp rejält! Jag trodde att jag hade gjort det, eftersom att jag låg hemma en hel vecka efter Aiya Napa.. Men jag kände verkligen idag att min kropp inte orkar mer festande just nu. Jag har ont i kroppen, och massa annat. Så det blir nog en lugn vecka för mig.
Men sen blir det Röj igen! Är det sommar så är det! :D

Nu ska jag antingen sova, för jag är skit trött! Eller så blir det movietime med Malin :)

Puss !

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hur mycket kostar endags då?

2009-07-30 @ 23:50:56
Postat av: Paula

600 idag, men dom höjer priserna imorgon. så kanske 700 eller 750..

2009-07-31 @ 00:38:00
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vilken dag ska du gå?

2009-07-31 @ 00:47:41
Postat av: Paula

Anonym: Fredagen blev det :)

2009-07-31 @ 00:57:51
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Anonym

bäästa dagen :)

2009-07-31 @ 12:44:20
Postat av: Anonym

bäästa dagen :)

2009-07-31 @ 12:44:36
Postat av: Paula

I knoow :D

2009-07-31 @ 15:14:06
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Aida

Braaaa paulaaaa!!!!! Komm till tältscennen Uptträder 22.15 okidoki sköön du är se you ther girl:)

2009-08-05 @ 02:07:19
Postat av: Paula

Aight ;) I'll see you there!

2009-08-05 @ 10:41:04
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0