Ayia napa by night

Yes, nu har jag fått tag i lite bilder från toves kamera också.. Och som sagt, hon har alla party bilder. So here are a few, som jag snodde från facebook :)


Uppfixad, med blomma i håret :)



Jennyfer och Tove, påväg ner till killarna för förfest.


Jag och Jennyfer , svettiga och mysiga på lock-in. Fri bar i 2 timmar .. oj oj :P haha


Alla tre inne på GG..


Tove, CG och Jennyfer


Martin, Jag och Daniel!
Det här var kvällen när våra fellow uppsalabor kom och joined us i Ayia Napa. Vi kände ju några stycken som kom dit efter oss, och skulle vara där i 2 veckor. Så det här var första kvällen vi var med dom! Haha och dom joinade våran lilla partycrew direkt !


Våra "fotbollslag"s-bilder, utanför hotellet.. don't ask :P
Bakre raden: Fr. v. David. Martin. Jennyfer. Calle. Tove
Främre raden, Liggande: Daniel


Again, fotbollslags-pose.
Martin. David. Daniel.
Jennyfer. Jag. Tove.
haha..

Det finns en massa mer bilder, men vi ska föra över på varandras datorer med usb. Sen får vi se om det ens finns några andra partybilder som går att visa för allmänheten.. Haha!

Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0