Slappdag

Hello :) Idag har jag haft världens seg-dag! Jag vaknade vid halv 12 av att Madde ringde mig. Pratade med henne ett tag, sen så la vi på och jag somnade om. Så vaknar jag vid 14.30 och då tvingar jag mig själv att gå upp. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Ätit frukost. Varit på en långpromenad med doggie.. Jag är lite uttråkad, men på ett sätt så gillar jag sånna här dagar. Det är då man verkligen känner att man är ledig. När man verkligen inte behöver göra någonting!


gammal bild. men nuförtiden förändras han inte så mycket..my doggie

Nyss kom Mamma hem, från en 2 veckors lång båtsemester. Så nu är det slut på att vara ensam hemma. Sucks, för det händer bara mig typ 1 gång om året! Har man stor familj så har man.. Men lite nice att ha lite vanlig mat hemma. Even though jag gillar att laga mat, så har det inte alls blivit av nu när dom har vart borta. Just eftersom jag inte har orkat handla nått vettigt.. Så jag har typ levt på flingor och mackor.. Men jag klagar inte ;P
Nu ska jag gå upp och umgås med mami lite :)
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0