Dinner

Faktiskt så har jag vart duktig och pluggat hela eftermiddagen! Och tyvär så tar det inte slut än! .. Men nu är jag vrålhungrig och ska göra middag! För fyrisskolans mat mättar inte så mycket. Eller mättar gör den vell, om man tvingar i sig maten, men den är inte så god direkt. Jag fattar inte vad som har hänt för förra året var maten as bra! Jag har alltid varit emot att klaga på skolmaten, har alltid tyckt att det är eleverna som är för gnälliga.. Men nu börjar jag faktiskt förstå vad alla gnäller om, för våran mat har blivit jätte mycket sämre! Dåligt med pengar kanske? I don't know.. Idag så åt jag iaf lite grönsaker, woho.. Det var egentligen pyttipanna, men det är inte riktigt min grej!
Så nu: Middag! Vad det blir vet jag inte än.. får se vad som finns och så får jag koka ihop något! :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0