Graduation Day

Ja inte min graduation day då, i wish. Men idag så tar många glada 3or här i stan studenten! Vädret är fortfarande piss, men just nu regnar det inte iaf. :) Jag är som sagt liite glad att jag Inte tar studenten idag.. Vi får hoppas på bättre väder nästa år! :D För då är det min tur!! Åh vad härligt! <3

Idag ska jag som sagt servera på en student mottagning. Så nu sitter jag här och läser på min lilla kom-ihåg lista som jag fick. Haha. Jag ska dit klockan 4. Men det tar nog inte så långt tid, 3 timmar max? I don't know. Hur som helst så är det ju värt det ;P. På tal om jobb kan jag nu announce att jag fått jobb för hela sommaren! :D Så Jävla NICE! Eftersom jag inte har nått speciellt planerat än i sommar så kan jag ju jobba och make money hela sommaren! Jag delar jobbet med Madde eftersom det är varje dag hela sommaren (så att man får chans att få lite ledigt också). Vi ska sälja jordgubbar ;) Haha. Det blir nog ett rätt chill jobb! Visst, det är långa dagar. Från ca 10 till 19.30/20.00 men it's well worth the money kan jag lova er ! :D Sen ska eventuellt sofia och mathilda jobba på ett stånd som är mittemot. Så då kommer jag inte sitta där själv varjedag iaf!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0