Halsfluss?

Hello! Idag har jag stått i solen hela dagen med typ halsfluss och kännt mig febrig. Det var INGA kunder idag heller, okej några, men det kändes så jävla värdelöst att bara stå där och ändå inte få nått sålt, när jag borde varit hemma och vilat istället ! Jag var på apoteket imorse och köpte nån naturmedicin som kunde förkorta förkylning, plus halstabletter (som jag har knarkat hela dagen). Sen ringde jag till min chef och hotade honom , och försökte få han att inse att jag var SJUK så han MÅSTE komma i tid, så jag kunde komma hem och sova. Efter två sånna samtal så tröttnade han vell och sa att jag kunde ta tåget hem 1 timme tidigare. Jag kom inte hem speciellt mycket tidigare för det, men det var skönt iaf! Jag tog pendeltåget till Upplands Väsby, träffade Julle (som hade köpt massa gott natur godis på min nya favorit affär all nuts i väsby centrum ;D) och så tog vi upptåget hem.

Nu är jag hemma, har precis ätit mormors superbullar och druckit té, och nu väntar jag på Jennyfer. Hon ska ge mig min Aiya Napa biljett ! :D Woho! Sen ska hon även jobba åt mig imorn så jag ska berätta lite hur det går till och så ! :)

Nu ska jag dricka mer té och ta reda på vart min borttappade syster är. Hon har inte kommit hem från jobbet än och hennes mobil är död... :S .. Jag och Sofia börjar bli lite oroliga! Och mamma nu med .. Hmm .. Konstigt.


Snart ska jag ut och resa ! Woho! Ska bara jobba 2 dagar till! :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0