healthy morning



Efter vår fetto-kväll igår så skulle jag och Malin upp och springa idag ju. Vi sprang runt 8.30 och det blev 2 varv i spåret plus att vi rushade upp och ner för backar och lite sånt! :) Så nu känner jag mig duktig!

Idag är det sånt där pissväder då man bara vill sitta inne och dricka te. Och det är precis det jag tänker göra! Njuta av ledigheten (innan jag börjar jobba på måndag) och ta det lungt, och läsa lite twilight! :D Nu är inte boken lika lik filmen längre (har läst typ halva), utan nu är den Mycket bättre! Andrea har även andra och tredje boken, så jag kommer läsa som fan nu i sommar! Då blir min svenska lärare glad ;) Hahah .

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Förutom att de är på engelska?

2009-06-14 @ 22:04:05
Postat av: Paula

Haha hon är nöjd bara vi läser ;P

2009-06-15 @ 21:48:13
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0