JÄVLA SKIT IMMUNFÖRSVAR!

Jag HATAR att jag alltid blir sjuk! Och alltid vid så dåliga tillfällen! Igår så fick jag Jätte ont i halsen på kvällen, drack typ hur mycket te som helst. Inatt har jag sovit jätte dåligt för jag har typ vaknat hela tiden och haft svårt att svälja för min hals är helt svullen typ. Och nu på morgonen har det bara blivit värre. Jag har SKIT ont i halsen, och så känner jag mig jätte hängig, har ont i huvudet och typ bakom ögonen if you know what i mean. Ibland när man blir förkyld kan man få ont där..? Iaf jag..
Och jag måste fucking JOBBA idag! :( JAG ORKAR INTE! Jag kommer bara bli ännu sjukare då! Och jag VÄGRAR vara sjuk när jag åker! Alltid så dålig timing!

Nu ska jag upp och överkonsumera te. Sen ska jag till apoteket och köpa bafucin och mucoangin! (som lindrar vid halsont) ... och sen vidare till jobbet.. Ush . IMORGON är jag ledig iaf!

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0