Min mobil: efterlyst

Om NÅGON i uppsala säger att dom har hittat en sån här mobil, Kontakta mig!!


Jag ringde nyss till Polisen och frågade om dom hade fått in någon mobil idag. Men dom hade bara fått in 2 nokia.. Alltså inte min :( .. Men jag ska göra en anmälan, så på det sättet kan dom kontakta mig om dom skulle få in den!
Ush jag vet inte vad jag ska göra! Jag är mobil-lös och jag klarar inte av det här! Plus att jag vettefan hur jag ska skaffa mig en ny!? Det är inte som att jag har pengar till det direkt.. :'( I miss my phone!

Men som sagt, om ni hör nått eller ser nått (ni uppsala bor) så säg till! Jag vet att det inte är så stor chans :P Men worth a shot?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0