Mornin'

Goodmorning! Jag sitter och äter frukost, lidls müsli! ♥ Om ni inte har prövat den, Do It! Den är bäst!! Jag har varit ute och sprungit med mamma nyss. Även fast jag inte kom i säng föränn 1 så lyckades jag komma upp vid 6.30 och ut på en springrunda! Duktigt va !? :D

Idag ska jag först till stan för att göra ett litet ärende. Sen ska jag nog till skolan lite. Sista dagen i 2an hallå, jag måste ju gå ;) Det ska bli riktigt skönt att gå ut 2an! Det har varit ett så jävla jobbigt år pluggvis. Nu är det bara 3an kvar!! :D Studenten nästa år! Can't Wait !

Jag börjar jobba på måndag! 2 veckor jordgubbsförsäljning väntar. 2 veckor i sträck, det kommer nog vara lite jobbigt. Men Madde åker bort så därför måste jag jobba 2 veckor i rad. Sen kommer vi nog köra varannan vecka resten av sommaren! Eftersom vi delar på jobbet you know ;)

Nu ska jag gå och duscha och göra mig i ordning for today ;)


See yaa !


Man, vad jag önskar att jag bara kunde hoppa in i den här bilden just nu!


Kommentarer
Postat av: Andrea

vem ska jobba när du jobbar åt oss då?

2009-06-12 @ 16:30:43
Postat av: Paula

Madde?

2009-06-12 @ 21:29:46
URL: http://paulasimons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0