Movienight & Icecream

Imorgon är det ju studenten. Jag ska servera på grannens studentmottagning, vilket probably resulterar i lite cash, så kanske jag går ut på kvällen :) Vi får se.. Hur som helst så är jag glad att det inte är jag som tar studenten imorgon! För vädret kommer Inte att vara nice!! Ush! Men sen så kanske det är värt det, eftersom man går ut skolan ;) Haha.. Aja..


Nu: Film och glass!

Jag tänkte tipsa om bästa sättet att liva upp eran vaniljglass om ni inte har någon annan god glass hemma eller något annat att ha på. För jag brukar tycka att bara vaniljglass är ganska tråkigt:
1. Kanel. (Kanel har man vell alltid hemma, iaf jag :) Och det blir skitgott!)
2. Nötter och sirap. (Jordnötter och lite sirap är Bäst! Det smakar typ snickers! ..har man inte nötter så går det ju bra med bara sirap, och sirap och kanel funkar också ;D)
3. Bär eller frukter funkar ju alltid. Torkade frukter är också gott! Russin också, why not? Man får prova sig fram!
4. Hemmagjord chokladsås . Enkelt som fan och alltid gott. Ta lika mycket av kakao och socker i en kastrull och sen häll i lite mjölk. Värm och låt det koka ihop lite snabbt under omrörning: Klart!
5. Den här har jag aldrig provat, men flingor har jag hört ska vara gott till. Ha på dina favoritflingor och mixa ihop! :)

NU ska jag kolla på film :) Have a nice night !
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0