plötsligt händer det

WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

IKEA Uppsala
Varuhusinformation

Öppettider: mån-fre: 10 - 20
lör-sön: 10 - 18
röd dag: 10 - 18
30/4: 10-18
Stängt
Julafton
Juldagen
Nyårsafton
Nyårsdagen
Midsommarafton
Midsommardagen


JAG TROR JAG SLIPPER JOBBA IDAG! HALLEEELLLUUUJJAAAAAHH!!! Jag är typ helt förlamad för att jag är så trött ! Skulle jag slappna av i mer än några sekunder så skulle jag ramla ihop! Jag HOPPAS att jag slipper! Jag skulle ha stått utanför IKEA idag, men eftersom IKEA har stängt idag så kommer det ju inte vara några kunder där. Så jag slipper nog! :D :D :D :D :D :D Jag kan inte förklara hur SKÖNT det skulle vara !! Min kropp orkar inte mer! Jag behöver minst 1 dag ledigt!! PLEASE !

Håll tummarna för mig! Nu ska jag ringa chefen!
Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0