Så kan det gå ;)



Yesterday


Today

Haha. Det sista jag skrev var att jag inte skulle ha en alltför vild natt för att jag skulle plugga idag. Så blev det inte ;P. Precis efter det så ringde jag syster min, och så åkte klackarna på och sen befann jag mig på en förfest. Det var trevligt, jag fick träffa 2 av min syrras New York kompisar, sunnersta barn som jag inte träffat på hundra år och annat trevligt folk! Sen åkte vi bil in till stan och så dansade vi en massa House på Orange! :) Askul! Resten behöver jag inte berätta ;)

Idag ska jag sitta barnvakt och som sagt försöka få lite plugg gjort! Jag orkar verkligen inte! Det känns som jag redan har sommarlov nu, så det känns konstigt att jag ska sätta mig och plugga, och sen gå till skolan på måndag..? Men men, måste man så måste man!

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0