Skolavslutning!

Damn vad det är skönt! Finally, freedoom for a couple of weeks!! ♥ I love it! Även fast jag börjar jobba på måndag och därmed inte ha mycket fritid, så äälskar jag det ändå! Nu får jag iaf pengar för att slösa bort mina dagar någonstans!
Och the beat news is att det blir FINT VÄDER på måndag när jag börjar jobba! Så jag ska sitta vid ett jordgubbsstånd i Upplands Väsby och steka hela dagen! Sounds good to me!

Detta hade jag på mig idag på avslutningen.
Jag orkade inte vara sådär "skolavslutningsfin" med blommiga klänningar och bara ben...


Mer eller mindre allt är från h&m förutom Skor - nelly. Väska - Malins. Solglasögon - Glitter.

Avslutningen var inget speciellt och gick väldigt fort. Efter det så fikade jag på stan med några i klassen, och sen följde jag med Wafa en stund i affärer. Men nu är jag home again. Kvällens planer? I don't know yet to be honest, men eftersom jag spenderade lite mer pengar än vad jag borde ha gjort i veckan ;P så har jag nog inte råd att gå ut. Men wtf, om en och en halv vecka eller nått får jag min första lön och då blir det Paarteey!

Nu ska jag få i mig någon form av mat för jag är ashungrig!
See ya ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0