sleepyhead!



Hello. Det tog mig hundra år att somna igår så imorse var jag riktigt morgontrött. Jag hade lovat mamma att springa på morgonen, men när klockan ringde så gick det bara inte att gå upp.. Så jag somnade om och hoppades på att mamma skulle glömma det (för det är oftast jag som får tvinga upp henne) men nej, halv 7 stampade hon in i mitt rum med spring-kläder på och tvingade upp mig. Efter jag kom hem så åt jag lite frukost och sen deckade jag i sängen igen. Helt slut i hela kroppen.
Min plan var att åka in till stan och köpa lite grejer som jag behöver, men det har inte blivit av. Plus att det blev sämre väder också så jag känner mig inte så sugen. Kanske drar till mammas salong och solar lite, för jag är så jävla blek och det är ju after all skolavslutning på fredag!

Nu ska jag läsa twilight och slappa! :) Jag är fortfarande helt död typ, vet inte vad det är med mig..  
Sen kanske det blir en tripp till stan senare idag.. vi får se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0