sooommarlooov !



Jag har spenderat kvällen här hemma. Movienight och Ben & Jerrys med Malin. I liike it! Men imorgon bitti ska det bli en riktig springrunda! Vi ska upp klockan 8 och springa! Duktigt va!?
 Det känns så skönt! Sommarlov Finally! Sen att det ska bli lite finare väder nästa vecka gör inte saken sämre ! :D Jag får smörja på lite solskyddsfaktor när jag jobbar ! Sitta i solen en hel dag är ju skönt, och förhoppningsvis får jag en nice bränna, men det är även farligt! Jag som har så känslig hy bränner mig lätt! Sist jag låg i solen en hel dag fick jag feber och solsting, haha så jag får vara försiktig! Men jag Ska bli brun iaf! Det lovar jag! :)

I'm so exited ! :D Let the summer of parties, shopping and lots of Strawberries begin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0