the kind of food i like best

There are 3 things i love about cooking for myself:
1. I get to eat whenever and wherever I want to eat
2. I get to eat the kind of food i like best
3. I simply like cooking :)


Det blev Lax med haricots verts, gröna linser och körsbärstomater med fetaost/vitlökssås till!  Yummy !
Folk brukar tycka att jag är konstig men sån här typ av mat är faktiskt sån jag gillar bäst! :) Sen är det ju bara ett plus att det är hyfsat nyttigt också! :D

Detta satt jag och njöt av på balkongen, omvirad i en rosa filt, med fin utsikt och..
 med rättskunskapsboken i högsta hugg (way to kill the mood :P) haha..


Den fina utsikten från min balkong! :)
Ush, jag kan inte fatta att det ska bli kallt och regnigt imorrn! :(

Nu ska jag skriva svenska uppsats!
Puss !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0