to cool for school

Tydligen så syns inte nya designen för vissa än. Jag märkte att när jag öppnade sidan i Mozilla så var den gamla fortfarande kvar. Det brukar oftast vara så när jag gör om, men den dyker upp så småningom! :)

Nu ska jag duscha, och sen ska jag bestämma mig om jag orkar gå till skolan imorgon eller inte. Vi gör ändå inget! Jag har 3 lektioner: Samhällskunskap, Svenska och Spanska. På Samhällskunskapen så ska vi ha redovisningar, och jag har redan gjort min, så jag ska altså bara sitta och kolla på andras.. Plus att jag redan har fått mitt betyg i Sam. På spanskan ska vi "spela teater" ooh så nödvändigt, sen kanske det kräver att man Kan prata spanska också, vilket jag då inte kan. Och på Svenskan så kommer vi säkert inte heller göra något vettigt. Sist så sa hon: Vill ni kolla på film eller gå och låna en bok i biblioteket och sen gå hem? Vi valde det andra alternativet, så då sa hon att vi skulle kolla på film nästa gång, which is tomorrow.

Aja, vi får se hur jag gör.

Puss!


Kommentarer
Postat av: johnny

Oooh, nu ser jag den! Skitsnyggt jö! =D Ändra färgen på sidan till något mörkare för att matcha det svarta?

2009-06-08 @ 10:01:09
Postat av: Paula

Tack :) .. Mja Andrea tyckte också det men jag bestämde mig för att ha kvar den, annars blir allt så mörkt och dystert :P

2009-06-08 @ 11:02:38
URL: http://paulasimons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0