Lauren style

Jag kollade nyss på sista avsnitten, season 5 av the Hills. Heidi och Spencer gifter sig till slut, men jag tycker att hela sista biten, bröllopsbiten, och slutet var så himla uppenbart att det var för-bestämt. Man märker ju så jävla tydligt ibland att dom har manus att gå efter, för att typ skapa så mycket drama som möjligt. Aja.. det var Laurens sista avsnitt iaf. Vilket jag tycker är synd, för det är nästan pga. henne jag kollar på the Hills. Jag inspireras så mycket av hennes stil (men även de andra tjejernas stilar också). Vore det inte för de snygga kläderna skulle jag nog ha tröttnat på the Hills för läänge sen! Nu ska ju Kristin Cavallari, som var med i nån av de första säsongerna av Laguna Beach ta över the Hills tydligen. Jag säger bara en sak: Drama drama drama!

Men som sagt, jag älskar Laurens stil! Jag hatade Lauren i början av the Hills, och även i Laguna Beach, men jag tycker verkligen att hon har utvecklat hennes stil och hennes look överhuvudtaget, och nu är hon as snygg ju! :)

Some of my favorite outfits worn by her recently:



Hon har så enkel, fast ändå skit cool stil. I love it!

Nu blir det grönt té vanilj och desperate housewives! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0