are they tryyying to kill us!?



HELT SERIÖST VAD TÄNKER DOM MED!? Vi fick nytt schema idag! Vi går till HALV 6 på ONSDAGAR! Tio över 5 på Torsdagar och Fredagar. PLUS att vi har MILJARDER prov och uppsatser , och inlämningsuppgifter till både den här, nästa vecka och veckan efter! HUR FAN TROR DOM ATT VI SKA ORKA!? Asså seriously jag håller redan på att break down! Jag kan fan inte sova på nätterna för att jag är så stressad och ligger och tänker på hur jag ska hinna med allt! Jag vaknade inatt vid halv 2 och låg vaken till halv 4! Jag kunde inte somna, cause there is too much on my mind ! Jag klarar inte av det här ! SERIÖST! :@


Kommentarer
Postat av: johnny

Man får väl inte gå mer än till 3 på onsdagar?

2009-03-10 @ 13:55:56
Postat av: Rimaa

Jobbigt o gå på en kommunal skola, där studierna aldrig kommer att bli mordena och där lärarna aldrig tar hänsyn... Plus att de inte vet hur de ska organisera schemat så det faktiskt finns en skillnad mellan högstadiet och gymnasiet trots att man ska lära sig mer...



Ja kommunala skolor är stress i onödan, inget försprång alls.

2009-03-10 @ 14:19:13
URL: http://myaaw.devote.se
Postat av: Paula

Jhonny: Tydligen får man det :/

Rima: Ja verkligen! It sucks!

2009-03-10 @ 14:40:50
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Johnny

Klaga hos din studierektor, ta med några i klassen och säg samtidigt. Det hjälpte oss.

2009-03-10 @ 16:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0