Booring..

Hey dudes (fyfan vad jag har fastnat på ordet Dude :P hahah) Just nu sitter jag i skolan. Jag hade spanska prov nyss.. no comment :P haha.. Jag typ gissade mig fram på allting .. men förhoppningsvis så är några av gissningarna rätt ! :)
Igår satt jag hela eftermiddagen och skrev min svenska uppsats, så den är klar och inlämnad nu! Skönt att ha EN grej off my shoulders! Plus spanska provet också då! :) Ush idag går jag till halv 6 ! Eller okej, 17.20 .. men typ halv 6! Sucks! Men men ... Jag känner inte riktigt att jag har ngt roligt att blogga om just nu, så why bother egentligen!? :P Det enda jag gör nuförtiden ändå är att klaga och plugga ! :P Så ni får dras med det ett tag .. sorry!

Nu ska jag tracka michelle lite , som håller på att göra ett arbete med sina classmates !

See ya ♥

Kommentarer
Postat av: Wafa

Duuuuuude :D

2009-03-11 @ 23:34:24
Postat av: Paula

duuuuuuuude ;)

2009-03-12 @ 18:34:20
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0