Dance

Hello. Jag har precis vart och dansat :D. Som alltid, på söndagar ;) . Adena var sjuk, så Anette kom istället. Vi körde en as rolig (men svår) house koreografi. Det var så länge sen vi körde House så det var verkligen as kul! :) Och alla blev helt genomblöta för att vi tog i så mycket :D Haha..

Här är en av bilderna från när Anette tog kort på oss i Onsdags. Fyfan, det vart inga vackra bilder direkt. Eller jo, på dom andra :) I don't know what is up with my pose, eller med minen... Men jag måste sluta vara så himla rädd för att ladda upp bilder på mig själv. Så i'm working on it okej!


Nu ska jag gå och ääta :)
Puss !

Kommentarer
Postat av: Andrea

I think you're cute :)

2009-03-22 @ 18:51:26
URL: http://aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0