Disikering..

Hello! Fyfan jag sitter i skolan just nu och jag mår illa som fan! Vi disikerade på Naturkunskapen. Jag trodde inte att jag var så känslig, men jag höll på att spy ! Euw ! Och sen hade vi luch direkt efter, och det var nån jävla kotlett äckel. Jag åt typ 2 tuggor av det vegetariska alternativet och en halv macka. Det gick inte att äta helt enkelt. Ush :/
Men det var fett dåligt att jag inte åt, för jag kommer bli skit hungrig sen! För jag åt ingen frukost imorse heller. För jag mådde illa då med. Så jag tror inte att allt illamående berodde på disikeringen, för jag har ont i magen också :/ .. Men men, vi får hoppas att det går över !

Just nu sitter jag på Historian.. Vi ska välja uppsats ämne.. Jag vet inte vad jag ska skriva om. Jag funderar på någonting om rasdiskriminering eller liknande. För sånt tycker jag är intressant! Vi får se..

Och ikväll bär det av till Julia ! :) "35-års kalaset" remember :P hahah ! Det ska bli kul! :D

I gtg now! Men ha en bra fredag everyone ! :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0